Sunday, March 25, 2007

Håkon er...


Håkon er kjekk
Håkon er flink på skolen
Håkon har den perfekte høyde!
Håkon er tjenestedyktig!!!
Håkon er fantastisk å snakke med.
Håkon er godt likt
Håkon er god i sport
Håkon vil hjelpe til der det trengs
Håkon er en ordentlig mann
Håkon er best og mannen på Borgen!
Håkon har en god klesstil
Håkon er ærlig
Håkon har et fint smil
Håkon har det perfekte håret
Håkon har en god cd samling
Håkon er kul og tøff
Håkon har muskler
Håkon har pene øyer
Håkon har pene hender
Håkon er saklig
Håkon er god til å formulere seg

10 comments:

Anonymous said...

Han e så go'!

Anonymous said...

Jenter, dere gjør en veldig bra jobb med denne sida. Håkon, du er en heldig fyr! Ikke alle gutter har en slik skare av trofaste fans som du har! Sett pris på det ;):P. Stå på Silje og Anne Line. Han forstår nok dybden i dette til slutt ;P.

Klem fra Åse-Beate, nok en fan av Anne Line, Silje og Håkon. (Dere har flere fans enn dere vet om ;P)

Anonymous said...

okey, for de som enda ikke er overbevist om Håkon's fantastisk-itet så sjekk lista over musikken han digger på han sitt space???? *sukk* Håkon dekorer dagboka mi ;)

Anonymous said...

Oi, den lista minnet veldig om en liste jeg har sett før.. Åja, innlegget jeg og Ingvild hadde på bloggen vår! Vi har heldigvis et mer nyansert syn på vår alles kjære Håkan;)

Anne Line said...

Kan jeg spørre om det er så enkelt at *sukk* skulle avsløre deg, anonym? Dette ble vel årets påskekrim for meg. haha!

Til Karen Elise:
Gøy at du ser innom. Må ærlig innrømme at jeg ikke har sett litsen på dette tidspunkt, men skal sjekke. Selv er jeg ganske nøytral på denne posten. :p

Tina said...

Vitti.. bare vitti

Anonymous said...

I inclination not acquiesce in on it. I over warm-hearted post. Specially the title-deed attracted me to review the unscathed story.

Anonymous said...

Brim over I agree but I think the collection should acquire more info then it has.

Anonymous said...

Well I assent to but I think the post should prepare more info then it has.

Anonymous said...

det jeg var ute etter, takk